מירב היוגה - סטודיו ליוגה ופילאטיס במודיעין
סטודיו ליוגה במודיעין

סטודיו ליוגה ופילאטיס במודיעין

בסטודיו במודיעין
שיעורים לנשים וגברים, נשים בהריון ואחרי לידה, ולגיל הזהב.
שיעורי האתה יוגה למתחילים, ויניאסה יוגה לממשיכים אשטנגה ויניאסה למתקדמים ושיעורי פילאטיס מזרן.
דגש על יחס וליווי אישי שיעזרו לך להפיק את המיטב מעצמך, קבוצות קטנות ואוירה מקצועית.
שיעורי היוגה איתי מפתחים כישורים גופניים כמו גמישות וחיזוק שרירים, שיפור היציבה, ריכוז ומיקוד התודעה, חיבור פנימי נפשי ונשמתי המאפשר זיכוך והעצמה.
בתרגול תשומת לב רבה לעבודה עם הנשימה ככלי מעצים, משחרר ומרפא.
התרגול ימריץ וישפר את זרימת הדם, יטהר וירפה את מערכת העצבים להשגת איזון מקסימלי.


שיעורי ויניאסה יוגה לכל הרמות.
הויניאסה יוגה התפתחה בשנים האחורונות והיא נגזרת רכה וגמישה של האשטנגה יוגה.היות ובשנותיי הראשונות לימדתי אשטנגה יוגה המעבר לויניאסה נוצר מתוך צורך של תלמידי לתרגול בקצב רך יותר והכלה של מגוון אסאנות נוספות, כיום ניתן להנות ממגוון שיעורים לפי הצורך האישי ורמתכם.
השיעורים שלי מושפעים מהאשטנגה יוגה ( יוגה דינאמית), אותם יסודות של ויניאסה (תנועה)  ונשימה(udjai)  נלמדים בשילוב תמיכה על ידי אביזרים המדייקים את התנוחות ולכן נקרא האימון ויניאסה יוגה, ויניאסה פירושה תנועה ויכולת לנוע ממצב אחד לשני בהרמוניה בין היתר.
הקצב והזרימה והאסאנות הנלמדות משתנים לפי רמת השיעור המצוינת ומטרתו.
 דגש על ריכוך וחימום עמוד השדרה, תרגילי נשימה ( פראנה ימה) לימוד יסודי של ברכות השמש והתנוחות ( אסאנות)  עם תשומת לב מיוחדת להתאמה אישית לכל מתרגל/ת היות והגישה שלי ללימוד ואימון היוגה היא גישה טיפולית ששמה דגש על הצורך האישי איתו הגענו לשיעור.
בתרגול ניתן לחוות וללמוד כיצד לשפר את זרימת האנרגיה בגוף ובתודעה ויותר מכך לאפשר תנועה אנרגטית להתחדשות ושחרור מעומס מיותר.

שיעורי הפילאטיס
פילאטיס היא שיטה לאימון גופני שמטרתה בעיקר לשפר את התפקוד היום יומי שלנו, לשפר יציבה ותנועתיות במינימום מאמץ במטלות היום וללא נזקים.
בשיעורים נלמדים תרגילים המחזקים את מערכת השריריים המייצבים והעמוקים כמו שריריי הגב והבטן, לומדים לגייס ולאסוף אותם עם תחילתה של כול תנועה.
בנוסף יש דגש רב על חיזוק שרירי הליבה במרכז הגוף הכוללים את שרירי הבטן, הגב התחתון ושריריי רצפת האגן. 
בדומה מאוד ליוגה יש דגש רב על תרגול נשימה נכונה בכל תרגיל ושילוב נכון שלה עם שריריי המרכז.
התרגול מחזק את המתאמן ומשפר את טווחי התנועה באופן בטוח והדרגתי, מאפשר גמישות לצד דיוק. ניתן לשלב את תרגולי היוגה עם תרגולי הפילאטיס ולהפיק את מירב הפוטנציאל המתאפשר גופנית ותודעתית.

למה כדאי לתרגל יוגה עם מירב?
בזכות הניסיון העשיר שלי, הן בקבוצות והן באופן פרטני אתם המתרגלים נהנים מהמומחיות שצברתי עם ניסיון שלמעלה מ 20 שנים, אני יודעת לאבחן את התנועה שלכם, את הנשימה ולעזור לכם לתקן ולהתאזן. 
אימנתי אלפי מתרגלים ומאות מאומנים בתרגול אישי, הנסיון שלי מגוון ורחב. 
כל השיעורים מועברים רק איתי, אני מלווה אתכם באופן אישי בתהליך שלכם, מנוסה בלהתאים לכם את היוגה בצורה מדויקת ליכולות שלכם ולצרכים האישיים.
אני עוסקת בתנועה משחר ילדותי עד למפגש עם היוגה ששינה את חיי. היוגה עבורי היא כלי חיוני לחיים בריאים, מהמקום הזה אני פועלת עבור תלמידי ותלמידותי.







 
סטודיו ליוגה במודיעין
סטודיו ליוגה במודיעין
סטודיו ליוגה במודיעין